FANDOM

Wieczna Skała
Forever Rock
Lokalizacja
Region Chima

Wieczna Skała (w serialu nazywana także Skałą Wieczności) jest najstarszą skałą w Chimie będącą podobno odłamkiem z Góry Cavora. Dzieci od pokoleń uwielbiają bawić się przy niej. Lubią niekończącą się grę, w której zgadują, ile lat liczy sobie skała. Wielu wojowników i wędrowców wyryło na niej swoje znaki na pamiątkę. Jest ich tak dużo, że nie da się ich zliczyć, a na skale w niewyjaśniony sposób wciąż pojawia się pusta przestrzeń na nowe. Dla większości mieszkańców Chimy Wieczna Skała to mistyczne i niezniszczalne miejsce symbolizujące tę zadziwiającą krainę. Jest również jednym z dwóch miejsc, gdzie młodzież Chimy organizuje nielegalne pojedynki i wyścigi.

Historia

Kiedy Laval i Cragger byli jeszcze przyjaciółmi, najchętniej bawili się przy Wiecznej Skale. Często walczyli tu na niby i zaznaczali na skale swoje zwycięstwa.

Cragger został złapany przez Lwy przy skale, po tym, jak wziął Chi ze Świętego Jeziora. Niedługo później, po ataku Krokodyli i ich sojuszników na Świątynię Lwa, Laval gonił Craggera aż do skały. Krokodyl wrzucił Lwa do jeziora i odjechał. Laval został wyłowiony przez Lwią Legendarną Bestię.

Pojawienia