Wolf Symbol.PNG
Wonald
Wolf Symbol.PNG
Wonald.PNG
Wilk
Przynależność Plemię Wilków
Status Żywy

Wonald jest członkiem Plemienia Wilków.

Biografia

Wonald podczas pełni Księżyca Stulecia

Wonald był obecny, kiedy Worriz rozmawiał z Lavalem i Eris o Księżycu Stulecia. Następnie pojechał ostrzec Plemię Kruków o zagrożeniu ze strony Wilków w trakcie nadchodzącej pełni. Dwa dni później nastąpiła pełnia i wszystkie Wilki, w tym Wonald, straciły nad sobą kontrolę. Ruszył pod Wieczną Skałę, gdzie spotkał G'Loonę i zaczął zjadać jej banany. G'Loona wykorzystała jego zachowanie, by się uwolnić i wrócić do Matecznej Puszczy. W swoim domu G'Loona, wraz z Lavalem, Eris i Skinnetem, zaczęli go dokarmiać. Kiedy po zjedzeniu wszystkiego zaczął pożerać ścianę domu, Skinnet wystraszył się i wydzielił zapach, który oszołomił Wonalda. Obudził się w momencie wschodu słońca, dzięki czemu odzyskał panowanie nad sobą.

Zdolności i cechy

Wonald jest trochę nietypowym Wilkiem. Zamiast wyć do księżyca woli wygrzewać się na skąpanej w słonecznym blasku polanie. Zamiast szczerzyć kły i warczeć na każdego, kto tylko zbliży się do obozu, Wonald idzie witać gości, gotów się nawet zaprzyjaźnić. Różni się nawet w kwestii posiłku - zamiast mięsa woli owoce i warzywa.

Pojawienia